Danmarks bedste virtuelle kontorhotel fra 249/md

Ring os op (+45) 23 23 77 26

HINDEGADE 6, 1303 København K

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Nystartet virksomhed – intet cvr nummer endnu?

Er du nystartet og skal du bruge en adresse til registrering af din virksomhed, kan du sagtens benytte vores adresseservice, uden et CVR nummer.

I ansøgningsformularen skriver du blot i kommentarfeltet, at virksomheden endnu ikke er opstartet, samt hvornår du forventer at den opstarter, så noterer vi at CVR nummer tilgår ved en senere dato.

Posthåndtering – breve er gratis uanset antal

Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag – tirsdag (og torsdag – afhængigt af dit valg).

Du betaler intet i porto, service, mv. for videresendelse af fysiske breve, da dette er inkluderet i dit kontingent – så længe vi videresender til en dansk adresse.

Pakkehåndtering – pakker

Når vi modtager pakker til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag – tirsdag (og torsdag – afhængigt af dit valg).

Pakkehåndtering koster et servicegebyr på kr. 10,- pr. pakke (dog kr. 30,- for bronze pakken) (+ porto samt emballage).

Pakker skal som udgangspunkt kunne leveres i pakkepostkasse (maximum-mål 17 x 30 x 10,5 cm)

Binavne

Du betaler kr. 95,- for første ekstra binavn (ekskl. moms). Prisen er herefter +49 kr./md. pr. yderligere binavn, du måtte ønske at registrere.

Ændring af aftale

Ønsker du at ændre din aftale, f.eks. fra månedlig til halvårlig betaling, så du sparer nogle penge, kan du nemt gøre dette. Du sender os blot en mail om dit ønske til kontakt@cityaddress.dk.

Betaling

Har du valgt startdato for adresseservice midt i en kalendermåned (fx d. 10/1), opkræves første betaling for resten af startmåneden + den kommende periode (dvs. samlet fra 10/1 – 30/4, hvis kvartalsvis betaling er valgt). Restdagene i startmåneden afregnes ud fra dagsprisen i dit periodevalg.

Efter udløbet af første betalingsperiode opkræves du for den næste periode i det betalingsinterval du har valgt (dvs. maj+juni+juli i ovenstående eksempel).

Kan jeg have kun p-enhed hos CITYADDRESS?

Det er desværre ikke muligt at benytte CITYADDRESS som kun en p-enhed (mens hjemstedsadressen er andetsteds). Som følge af lovgivningen kan p-enheder kun foreligge på adresser hvor der fysisk er ansatte eller udøves økonomisk aktivitet. Det er kun lovligt at have P-enhed hos CITYADDRESS, hvis din hjemstedadresse samtidigt er registreret her.

Uberettiget brug af adressen

OBS! Uberettiget brug af adressen bliver politianmeldt samt anmeldt til myndighederne. Såfremt du uden vores godkendelse har CVR-registreret adressen til brug for din virksomhed, har du samtidigt givet tilsagn til, at adressen tilbageregistreres til din privatadresse.

Kan der modtages pakker på adressen?

Der kan modtages pakker op til målene 17 x 30 x 10,5 cm.

Kan jeg få firmaadresse uden CVR-nummer endnu?

Hvis du er en nystartet virksomhed, som skal bruge en professionel firmaadresse, kan du godt benytte dig af vores adresseservice og få virtuelt kontor uden CVR-nummer. Du skal igennem godkendelsesprocessen som normalvis. I kommentarfeltet skal du notere, at virksomheden endnu ikke er opstartet, samt hvornår du forventer at opstarte med CVR-nummer.

Kan jeg benytte firmaadressen på min hjemmeside?

Ja, det kan du godt. Det er dog vigtigt, at hjemmesiden som du skriver adressen på tilhører virksomheden, som du betaler for hos os. Er du i tvivl, så spørg os endelig først.

Jeg har flere navne på mit CVR-nummer, skal jeg betale for dem alle?

Ja, der skal betales for alle binavne, der ønskes registreret på vores adresse. Du behøver dog ikke at registrere alle dine binavne hos os. Du betaler dermed kun for de navne, du ønsker registreret på vores adresse. Prisen er +95 kr./md. for første ekstra binavn. Prisen er herefter +49 kr./md. pr. yderligere binavn, du måtte ønske at registrere.

Er der binding på adresseservice hos CITYADDRESS?

Du er bundet til perioden, den igangværende periode. Heri er der kun 1 dags opsigelsesvarsel, når du tilmelder dig adresseservice hos os.

Ønsker du at opsige dit abonnement, skal du blot senest opsige dagen før udløbet af aftaleperioden. Det betyder konkret, at din opsigelse skal være modtaget senest den næstsidste dag i aftaleperioden.

Tilmelder du dig eksempelvis kvartalsvis betaling (med startdato d. 1/1), skal din opsigelse være modtaget senest d. 30/3. Er din aftale ikke opsagt inden udløbsdagen (d. 31/3), påbegynder en ny periode af samme varighed. Den nye periode opkræves i starten af den kommende måned (fx d. 5/4).

 

Opsigelse og afmeldelse af adresseservice

Aftalen er bindende for den periode, som du har forudbetalt for. Din aftale skal derfor opsiges senest dagen før, at perioden udløber.

Herudover skal du sende os dokumentation (fra virk.dk) for, at adressen er fjernet fra os senest på sidstedagen i din aftaleperiode.

Ønsker du at opsige din aftale, skal du sende os en mail på kontakt@cityaddress.dk.

CITYADDRESS kan til enhver tid opsige samarbejdet med øjeblikkelig virkning.

VÆLG DIN PAKKE

BRONZE

MÅNEDSPRIS

OPRETTELSE
DEPOSITUM

249,-

0,-
0,-

DIN POST SENDES TIL DIG FYSISK

HVER TIRSDAG

 

 

POSTGEBYR

BREV
PAKKE

0,-
30,-

Tilmeld her

SØLV

MÅNEDSPRIS

OPRETTELSE
DEPOSITUM 

449,-

0,-
0,-

DIN POST SENDES TIL DIG SCANNET PR. MAIL
HVER TIRSDAG

 

POSTGEBYR

BREV
PAKKE

0,-
10,-

Tilmeld her

GULD

MÅNEDSPRIS

OPRETTELSE
DEPOSITUM

549,-

0,-
0,-

DIN POST SENDES TIL DIG FYSISK
HVER TIRSDAG OG TORSDAG

 

 

POSTGEBYR

BREV
PAKKE

0,-
10,-

Tilmeld her

PLATIN

MÅNEDSPRIS

OPRETTELSE
DEPOSITUM 

749 699,- 

0,-
0,-

DIN POST SENDES TIL DIG SCANNET PR. MAIL
HVER TIRSDAG OG TORSDAG

 

POSTGEBYR

BREV
PAKKE

0,-
10,-

Tilmeld her